דף מידע 4029 28.6.24

שבת שלום
קולולולו מזל טוב!

לרותם וולצ’וק ועידו גבעון, לסבתא רותי וסבא עמי ולכל המשפחה –
להולדת הבת והנכדה – דניאלה

לאביב אנוך ועמית טרנטו, לסבא חיים ולכל המשפחה –
להולדת הבת והנכדה – אלמה

חצר המשק: כל מה שזז
• הפרטת השקיה – נוי פרטי וציבורי – תזכורת לתושבי שכונות צפון והדר: כפי שפורסם והוסבר במפגש, בתחילת אוקטובר תנותק מערכת המים הציבורית בשכונות אלו (שלב ראשון בתהליך), והאחריות על הנוי במגרשים הפרטיים תהיה על החברים בלבד. תזכורת נוספת עם פרטי ההחלטה תישלח במקומי לדיירי השכונות הרלוונטיות. אנא היערכו בהתאם.
• שכונות חדשות – סגירת קטע כביש – כחלק מתיחום השטחים המיועדים לפיתוח ולבניית השכונות באזור הנגרייה והאסם, תתבצע בתחילת השבוע סגירה של מקטע כביש נוסף – בין בית מוסינזון לבית הדרים. המדרכה תישאר פתוחה לתנועה.
• גני הילל – תיחום שטחי בנייה – בתאריך 14.7 יבוצע גידור לתיחום אזור הבנייה לקראת תחילת עבודות הפיתוח. דיירי הבתים הקרובים קיבלו על כך הודעה פרטית. בנוסף נשלחה אתמול במקומי מפה עם סימון השטח שייסגר.
• בית גלילי – מטפלים בחיפוי האבן – ב-1 ביולי יחלו עבודות תחזוקה בקירות החיצוניים של בית גלילי. סביב המבנה הוצבו פיגומים. העבודות צפויות להימשך כחודשיים (יולי ואוגוסט) במגמה לסיימן עד תחילת שנת הלימודים. עדי שרון

בטיחות הילדים בחופשים: סגירת מחסומים
עם יציאת הילדים לחופש הגדול, ובהתאם להחלטת ועדת ישוב על סגירת המחסומים שבמרכז המשק בתקופות של חופשים לאורך השנה – ייסגרו החל מיום ראשון המחסומים שליד אולם הספורט והכולבו, מהשעה 6:45
עד 22:00. שעות סגירה אלו יהיו בתוקף עד לסיום החופש – 31.8.
בבקשה סעו לאט ובזהירות בתוך הקיבוץ. ועדת ישוב

כל מה שמעניין בקיבוץ: הגיל השלישי שואלים את בעלי התפקידים
ביום רביעי 10.7 בשעה 10:30 נקיים במועדון פאנל חצי-שנתי עם בעלי תפקידים בנען – בתחומי הקהילה, עסקים, תכנון, פנסיה ועוד.
הפאנל יתקיים בהמשך לתהליך הפרוגרמה לגיל השלישי, שממנו עלו הצורך והרצון בשיתוף נגיש לחברים.
מוזמנים לחשוב מראש על שאלות קצרות וממוקדות בסוגיות שמעניינות אתכם לגבי הנעשה בנען בתחומים השונים – ולשלוח לאהובה 050-7689781.

חדש במקומי: החיובים שלי בחדר האוכל
שמחים לעדכן שהחל בחודש יוני, אפשר לשוב ולראות את פירוט החיובים בחדר האוכל – היכנסו לאפליקציית מקומי >> תשלומים >> תנועות. שימו לב שגם חיובים מהפאב מופיעים באותו מקום.

קלנועיות או לא להיות: יום הטיפול הגיע
טיפול בקלנועיות אפיקים ובכלי רכב של מטרו ביום רביעי הקרוב, 3.7, בשעות 11:00-8:30, ברחבת מקלט בית כנסת (ליד גן עומר). התשלום במזומן/צ’ק/כרטיס אשראי. בשאלות ניתן לפנות לרחלי ביבי.

חבר אתה מאחר: דיווח הכנסות לשנת 2023
תזכורת לחברים – שכירים ועצמאים – מי שעדיין לא העביר טפסי 106/דוחות כספיים– אנא עשו זאת בהקדם:
שכירים: יש להעביר טופס 106 למיכל גורני למייל: office@naan.co.il טופס 106 נשלח לכל העובדים ממעסיקיהם (מי שלא קיבל בבקשה ליצור קשר עם מש”א/מח’ שכר של מקום עבודתו).
עצמאים: נא לשלוח את הדוח המלא כולל דוח רווח והפסד, 1301/1443 חתום לאריאלה: nam@naan.co.il.

מבקש להזכיר שעל פי החלטות נען על כל חבר להעביר להנהלת החשבונות דיווח על הכנסותיו השנתיות בשנה העוקבת. עיכוב בקבלת הנתונים מקשה על התנהלות הקיבוץ בתחומים רבים כגון התחשבנות המיסוי מול החברים, זכאויות והתנהלות מול רשויות. תודה על שיתוף הפעולה. תום שרון – מנהל כספים

מכשירים שמצילים חיים: דפיברילטורים חדשים ברחבי הקיבוץ
התחדשנו במכשירי החייאה בשני מקומות נוספים: מקלט יכין (יהודה קרן) ושכונת דקלים (על קיר ביתם של בינה ועמוס פרג’ון – הפונה לכיוון המדרכה).
אלו התווספו לעמדות הקיימות: בכניסה לכולבו, לחדר האוכל, למרפאת השיניים, במגרש כדורגל, חדר הכושר, מעבדה, בית ברל, מקלט בית כנסת, בריכה ואולם הספורט.
במקרה חירום של דום לב המצריך שימוש בדפיברילטור יש לשבור את חלון התא הקטן שבו נמצא המפתח לתיבה ולהוציא את המכשיר. דפיברילטור מותאם להפעלה גם עבור מי שאינם אנשי רפואה.
מומלץ מאוד שתכירו את המיקומים ותדעו איפה נמצא הדפיברילטור הקרוב לביתכם.

חשוב לזכור שבמקרה חירום מחייגים 101 למוקד מד”א. בהתאם לצורך יפנה המוקדן להביא דפיברילטור.
מידע נוסף תמצאו באתר מד”א ובסרטוני ההדרכה באתר ובפייסבוק של נען.

סדנת החייאה ועזרה ראשונה: להורים לתינוקות ולילדים בגיל הרך
הורים זה בשבילכם – ביום שישי 26.7, בשעות 12:00-9:00 תתקיים בנען סדנת החייאה ועזרה ראשונה.
עלות השתתפות ללקוחות כללית מושלם: 20 ₪. הרשמה ותשלום במוקד סדנאות כללית: 03-9687501.
דפנה גונר – אשכול בריאות

מה שעל הלב: חבר כותב
לחברים שלי בנען שלום. אני מבקש לדבר על נושא שמצער אותי.
מדי שבת אנחנו יוצאים בהסעה מאורגנת מנען, 20-15 איש בערך, להשתתף בהפגנות בכיכר הדמוקרטיה בת”א, הפגנות הקוראות להשבת החטופים ולבחירות חדשות.
דומני שמרבית אנשי נען סבורים כמוני שממשלת ישראל הנוכחית מוליכה את המדינה מדחי אל דחי ומובילה להרס וחורבן. מרבית החיים כאן בקיבוץ, וודאי ישמחו לראות ממשלה זו נעלמת.
אני יודע שמגיעים חברים גם בדרכים אחרות. כמה הם? דומני שאם אנקוב במספר 50, אמצא מגזים. אבל נניח שזה המספר. הגענו ל-70 אנשי נען בהפגנות.
אז היכן אתם? איך ייתכן, שמיישוב שחיים בו כמעט אלפיים נפש, בהם הרבה יותר מאלף חברי קיבוץ, כמה מתייצבים להצטרף לקריאת המשפחות, לקריעת המשפחות, המבקשות את החזרת יקיריהן? אתם יודעים מה? חמישים! שבעים!

אנחנו חיים בגן עדן של שוטים. שגרה נוחה, כאילו אין מלחמה. כאילו לא נהרגים חיילים מדי יום. כאילו אין 90,000 מפונים מבתיהם בצפון, בתים שנחרבים בשיטתיות.
שבילי המשק מלאים בצועדים, עם או בלי ילדים. על הדשאים ובגני השעשועים קולות המולה מתוקים.
אה, כן. יש מיזם כיסאות צהובים על הדשא מאחורי הספרייה. “מחאה וקריאה להחזרת החטופים”.

חברים יקרים. זו סיטואציה הנראית לכם נכונה?
ייאוש אינו אסטרטגיה.
לחיי נוחות המתעלמים מהתהליכים המסוכנים שסופם שיתנפצו על חיי כולנו, עלול להיות מחיר נורא.
כל אדם נחשב, במחאה הזאת. האחריות לשינוי הנדרש בדחיפות היא על כל אחד מאיתנו.
שמעון גת

כניסת חברים
דילוג לתוכן