דף מידע 3995 27.10.23

שבת שלום
קצת צח”י וביטחון: עדכונים
• שינוי בהסדרי השמירה: החל מיום ראשון הקרוב יאיישו את משמרות הבוקר 18:00-6:00 שומרים קבועים.
המתנדבים ישתבצו למשמרות בימים א’- ה’ בין 18:00 בערב ל-6:00 בבוקר, ובשישי מ-6:00 עד יום ראשון ב.6:00.
מי שמעוניין להצטרף לסבבי השמירה מוזמן להצטרף למאגר המתנדבים באמצעות הקישור שנשלח במקומי.
תודה לכל השומרים והשומרות, האמיצים והמסורים שלנו, על רוח ההתנדבות. כיף לפגוש אתכם בשער.
• הכשרת מקלטים נוספים – בימים אלו אנו מסדירים את השימוש בשני מקלטים תחתיים – חדרי עיון וגני הילל (ליד מרכז יצירה). המקלטים נבדקו ואושרו לשימוש על ידי קנסטרוקטור כמחסה חירום. הם ישרתו את דיירי האזור ואת מערכת החינוך לאחר שיושלמו העבודות.
• טלפון שמירה נען – מזכירים שהתחדשנו בטלפון נייד שיהיה קבוע בידי השומרים בשער, למענה 24/7 מספרו: .052-5712023 שמרו לכם את המספר ואל תהססו לפנות בכל חשש או חשד ובכל שעה.
• מדבקות נען לרכבים – לזיהוי יעיל של הרכבים בכניסה – מחכות לכם אצל השומרים בשער וגם במזכירות – מוזמנים לעבור לקחת ולהדביק על שמשת הרכב מבפנים מצד שמאל.
• בקשה מהביטחון לחברים הנושאים נשק ואינם בכיתת הכוננות – בבקשה צרו קשר עם דביר שחר 054-2553646 לקבלת אמצעי זיהוי למקרה הצורך.

מיחזור אלקטרוניקה: מחסן האיסוף עבר מקום
מחסן איסוף אביזרי אלקטרוניקה עבר למיקום חדש – מגרש החניה מול הסדנה של יורם נדר ויאיר שביט, בצד של המפעל. המחסן הוא נקודת איסוף למכשירי החשמל, קטנים וגדולים: מחשבים, מדפסות, טלוויזיות,
מאווררים, מקררים, מכונות כביסה, תנורי אפיה וכולי.
בנוסף זוהי נקודת איסוף לסוללות. לשימושכם הפעיל והיעיל.
צוות הנוי – תברואה


שעון חורף: שתהיו מאופסים
בלילה שבין שבת לראשון (02:00) עוברים לשעון חורף. יש להזיז שעה אחורה.


פרחים מחבקים: אנשים טובים באמצע תקופה משוגעת
כחלק מעבודתי אני בקשר עם מספר מגדלי פרחים. חלקם נשארו עם סחורה עקב המצב. פניתי למנהלת הקהילה שלנו, רעיה בן אברהם, שנתנה אור ירוק בלי היסוס ועם המון נתינה. רכשנו סחורה מדהימה – זרי פרחים שחולקו אתמול ל-184 בתי אב מהגיל השלישי כדי לשמח ולחבק
דווקא בתקופה כזו .
אני רוצה לומר תודה גדולה לשותפים שלי, שנרתמו גם הם לנתינה: לאהובה פוקס ורותם אוקו, לאילן אולמן )הבוגר( שהביא אלינו את הפרחים היישר מהחקלאי .
לגלעד משריקי עם לב ענק ורגישות מופלאה, ישי לבינגר ומתן באשר (שלי מהבית) שעזרו בלב אוהב בשינוע. לענת וולף שדייקה כל פינה.
ותודה גדולה-גדולה לנערים ולנערות שלנו, בני החטיבה – כיתות י’-י”ב, שעברו בית בית, הגישו זר באהבה ובחיוך ושימחו את חברי הדור השלישי. כמה עוצמתי ומרגש היה לראות שיתוף פעולה כזה בין דורות! שנמשיך לחבק ולשמח, ושנדע ימים טובים ושקטים במהרה .
באהבה גדולה, שלומית סויטלמן באשר

תודה על החיבוק
אנחנו מודים לכל מנחמינו. כל חיבוק, מקרוב ומרחוק, הוא צרי ללב.
משפחת גרני המורחבת

מעומק הלב
אנחנו מודים מעומק ליבנו לחברים של גלעד, לחברי המשפחה, לכל בית נען ולמוסדות הקהילה שתמכו בנו ומחזקים אותנו בשעתה הקשה של משפחתנו.
משפחת בן יהודה

כניסת חברים
דילוג לתוכן