דף מידע 3994 20.10.23

שבת שלום

ערב שיתוף ציבור – שבועיים לתוך המלחמה – פאנל  בעלי תפקידים בכל תחומי חיינו שיספרו וישתפו מה קורה אצלנו בנען; התנהלות, הערכות לשעת חירום, מענה קהילתי, יוזמות ועשייה, וכל מה שתרצו לשאול – יום שלישי 24.10 בשעה 18:00 במועדון. מוזמנים להגיע. מרחב מוגן קרוב: מקלט חדר אוכל).

כיתת כוננות מתרגלת – ביום ראשון הקרוב, החל מהשעה 21:00 תקיים כיתת הכוננות שלנו תרגיל קצר ברחבי נען. ללא נשק וללא אלמנטים מבהילים. מעדכנים כדי שלא תהיו מודאגים כשתראו אותם מסתובבים.

טלפון שמירה נען – התחדשנו בטלפון נייד שיהיה קבוע בידי השומרים בשער, למענה 24/7 מספרו: 052-5712023 – (שימש עד כה את חמ”ל ציוד התרומות – אז אם שמור לכם כבר – רק שנו את שם איש הקשר לשמירה נען). חשוב שתשמרו לכם את המספר. וכמובן אל תהססו לפנות בכל חשש או חשד ובכל שעה.

מדבקות נען לרכבים – לזיהוי יעיל של הרכבים בכניסה – מחכות לכם אצל השומרים בשער וגם במזכירות – מוזמנים לעבור לקחת ולהדביק על שמשת הרכב מבפנים מצד שמאל.

מי שמארח מפונים מהדרום – אנא ידעו אותנו שנוכל לסייע, וכמובן אם צריכים משהו פנו אלינו – לרעיה או לעפרי .

השימוש במקלטים: בשעת חירום בלבד

הורי הילדים והנוער – צריכים את עזרתכם כאן: לצערנו מגיעות תלונות חוזרות על בני נוער הנכנסים למקלטים ומשאירים אחריהם בלגן ולכלוך. אנו מבקשים שתשוחחו עם הנערים ותסבירו את חומרת העניין. המקלטים בשעת חירום אינם מקום בילוי למפגש חברתי ואין להיכנס אליהם שלא לצורך . תודה על ההבנה וההבהרה.  ניר אלוני וצוות חירום יישובי

מהרווחה: אל תישארו עם זה לבד

ימים לא קלים עוברים עלינו, הן ברמה האישית והן הקהילתית. הזעזוע, האובדן, העצב והחרדה מלווים אותנו ופוגשים כל אחד ואחת. ומכאן אנו מבקשות – אל תישארו עם זה לבד. יש לנו מעגלי תמיכה טובים, יש לנו אפשרות ללוות ולעזור. אנחנו עושות מאמצים לאתר צרכים במעגלים השונים ולתת מענה ככל שניתן. יש בינינו אנשים נפלאים שנכונים לעזור, ללוות, להוות אוזן קשבת, לתת יד אם עולה קושי או צורך ותומכים מאחורי הקלעים בצניעות ומכל הלב, ואנחנו מודות לכל אחד ואחת מהם. יחד עם זאת – זקוקות לכם – שימו לב אם בסביבתכם בן משפחה, שכן, חבר או חברה שזקוקים לעזרה, שחווים חרדה או קושי ופנו לרותם – רכזת רווחה – 054-7932496 היו ערניים ועזרו לנו לעזור למי שזקוק. רותם אוקו רחמוט ודפנה גונר

לילדים ולהורים: משק החי מזמין לביקורים

משק החי פתוח כל יום מ-8:30 עד 18:00. מוזמנים לקפוץ להתאווררות (השער הראשי פתוח, הכלובים נעולים). חשוב לציין שבקרבת משק החי אין מרחב מוגן. המקלט הקרוב הוא במפעל. ישי שגיא

היום, שישי, 20.10 אנחנו עולים לקברו של תום בתום השבעה.

משפחת גודו, על כל שלוחותיה, מבקשת להודות מעומק ליבה לכל מוסדות נען, לקהילת נען. ולכל החברים הרבים שפקדו את ביתנו, ניחמו אותנו וחיזקו אותנו בשעתנו הקשה. האהבה והתמיכה להן זכינו יהיו בליבנו לעד.

 משפחת גודו

הבית שבו גדלתי
הבית של ההורים שלי, של דוד שלי, של אח שלי ומשפחתו, של חברים שלי. קיבוץ כפר עזה נלחם על חייו. עשרות רבות נרצחו בדם קר, נעדרים, חטופים. למזלי משפחתי הגרעינית חולצה וכולם בטוחים (גם הכלבים). קהילת נען המדהימה עוטפת אותנו בימים הנוראים האלו. אני רוצה להודות אלפי תודות לתרומות ולעזרה שהוגשה ישירות למשפחתי הגרעינית ולי. לכולם המון המון תודה. הלב מתרחב מהנתינה ו מהתמיכה של קהילת נען.

 זיו שגיא לנדאו

 

קהילת נען כואבת את אובדן בנינו
תום גודו ז”ל
יפתח גרני ז”ל
גלעד בן יהודה ז”ל
שנרצחו במתקפת הטרור.
מחבקים את המשפחות היקרות

כניסת חברים
דילוג לתוכן