דף מידע 3983 28.7.23

שבת שלום!

אסיפה: נציגים להנהלת קרן מילואים וקבלת לחברות
ביום רביעי, 2.8 בשעה 20:30, תתקיים אסיפה בבית גלילי. על סדר היום:
1. נציגי ציבור להנהלת קרן מילואים – דנה קולברג ומתי גולדסטין, המיועדים להחליף שניים מנציגי הציבור המסיימים תפקידם – רון סוקולובסקי וגיא דיין.
2. קבלה לחברות – קבלה לחברות של 15 מועמדים ומועמדות (9 בתי אב) יורשים וצאצאי יורשים: אשכנזי ליאור וקפלן נעמה , גינצבורג עופר ומורן (פסטרנק), גנות עדי ואטלי אייל, חותה איילת, וולף עמוס ומישל, יערי רותם, מוסנזון ורד, פן ירון ושגית, רבין יוסי וקלייר.

שימו לב שהאסיפה בבית גלילי ולא במועדון (עקב תקלת המזגן). תשודר בערוץ 900.
קלפי בנושאים שעל סדר היום מתוכננת להיפתח ביום ו’, 4.8.

בנען קולטים אותך: קבלה לחברות
“תקציר הפרקים הקודמים”; כפי שפורסם בדף המידע בשבוע שעבר, קליטת בתי אב מתוקף ירושה הינה התחייבות של נען כחלק בלתי נפרד משיוך הדירות עליו החלטנו לפני כ 20 שנה. לטובת יישום ההחלטה, פעל הקיבוץ בשנים האחרונות לאישור נהלים מותאמים, גיבוש תהליכים, הקמת ועדת קבלה ועוד.
באסיפה הכללית שתתקיים ביום ד’ הקרוב, יציגו עצמם 15 מועמדים ומועמדות (9 בתי אב) – כולם יורשים וצאצאי יורשים. במשך השנתיים האחרונות, עברו המועמדים תהליך שהותאם לכללים הקבועים בנוהל הקליטה. התהליך כלל בן היתר; פגישות עם נציגי ההנהלה, ראיון עם ועדת קבלה, מבחן התאמה לקהילה (אבחון חברתי ע”י חברה חיצונית), מבחן היתכנות כלכלית (ע”י חברה חיצונית), מבחן עמידה בכללי נען לגבי פנסיה, קיום ביטוחים (בריאות, סיעוד) ועוד. בסיום התהליך המקדים, התכנסה ועדת הקבלה ובהסתמך על התרשמותם מהמועמדים במפגשים ותוצאות האבחונים, החליטה להמליץ לאסיפה הכללית ולציבור חברי נען על קבלתם לחברות של 9 בתי אב שעמדו בהצלחה בכל הדרישות.
מועמדים שקבלו המלצה חיובית הופנו לחתימה על המסמכים הנדרשים (הסכמי העברת זכויות, הסכם קליטה, ייפוי כוח נוטריוני ועוד) והפקידו בידי הקיבוץ תשלומים כפי שנקבע בנוהל.
הנוהל המפורט, מפורסם באתר נען ונשלח לנוחיות הציבור יחד עם הפרסום ב״מקומי״.
“בדרך לחברות עוצרים להיכרות” – היום נשלחה לציבור ב”מקומי” חוברת המציגה את המועמדים שחלקם מתגוררים בנען נכון להיום וחלקם בונים את ביתם בשכונות החדשות. מומלץ בחום לעיין בחוברת החגיגית, להכיר מעט את הפנים מאחורי השמות ואת הקשרים המשפחתיים לחברי נען בעבר ובהווה.
בהצלחה למועמדים והמועמדות!

שישי קהילתי: חדר האוכל פתוח הערב
ארוחת ערב תוגש בשעות 18:30 עד 20:00. המועדון פתוח עד 21:00 (ללא מזגן), וגם הספרייה, למי שמעדיף מזגן.
מחכים לכם!

ספרייה בשבת: להזכירכם, הספרייה פתוחה בשבת מהשעה 10:00 עד 12:00. מוזמנות ומוזמנים!

קול קורא: ניהול הקרקעות
השבוע פורסם במקומי קול קורא לתפקיד ניהול הקרקעות בנען. מהות התפקיד: אחריות לטיפול בכל נושא הקרקעות, הן פנימי והן מול מוסדות המדינה וגופים שונים. היקף המשרה: כ-40%. כפיפות: יו”ר הקיבוץ.
להגשת מועמדות יש לשלוח קורות חיים למייל michraz@naan.co.il עד 8.8. נא לרשום בכותרת המייל: הגשת מועמדות לתפקיד ניהול הקרקעות בנען. את פרטי המכרז המלאים ניתן למצוא באתר נען. בהצלחה! בשאלות ניתן לפנות לטל ישראלי 052-2374639 או לדורית שגב שכטר 052-2317980.


נציגי ציבור בהנהלת קרן מילואים: כמה מילים על המועמדים
“קרן מילואים” היא קרן כספית האחראית לצבירה ולניהול כספים שהוקצו עד היום ויוקצו בעתיד לצרכים ייעודיים של חברי הקיבוץ ובניהם. כספי הקרן מנוהלים על ידי תאגיד נאמנות, בחשבון נפרד מזה של הקיבוץ. הנהלת הקרן מורכבת משלושה חברים נציגי ציבור, גזבר ויו”ר נען, מתוקף תפקידם.
איילת שיפמן תמשיך בתפקידה כנציגת ציבור. שני החברים הנוספים המכהנים כעת –
רון סוקולובסקי וגיא דיין – בחרו לסיים את תפקידם. זה המקום להודות לשניכם על ההשקעה, על המקצוענות, על התרומה מכישוריכם ועל רוח ההתנדבות.
דנה (אשל) קולברג – רואת חשבון במקצועי. בעברי קדנציה כגזברית נען, וכחלק מתפקידי ניהלתי את קרן המילואים. עוסקת מעל עשרים שנה בניהול כספים ובקרות מערכות פיננסיות במגזר הקיבוצי. נעניתי לבקשה להציג את מועמדותי כנציגת ציבור בהנהלת קרן המילואים ואשמח לתרום מניסיוני לטובת נען. אודה לאמונכם.
מתי גולדסטין – נשוי לרעות ואב לתמר וגלעד. בעל תואר B.A בכלכלה ומנהל עסקים ותואר M.A במנהל עסקים התמחות במימון. עובד כבר 15 שנה בתחום הגזברות בשלל חברות גדולות. היום מנהל מחלקת גזברות של חברת פרטנר תקשורת. בין השאר אני אחראי כל כל נושאי המימון, גיוס חוב, השקעות, ביטוח ועוד. אני מגיש את מועמדותי לתפקיד לאור הרצון שלי לתרום לקיבוץ בתחום המקצועי שלי ואני חושב שאוכל לתרום רבות בנושא. אשמח לקבל את אמונכם.

שכונת בנדס: הורדת עצים לקראת בנייה
אתמול החלו עבודות להורדת עצים בחורשה המערבית לשכונת הבנדס. מבקשים שלא לחנות רכבים בשטח החורשה, ולא להתקרב בזמן ביצוע העבודות, שיימשכו מספר ימים.
הורים אנא השגיחו על ילדיכם. האזור עלול להיות מסוכן. עודד רובין ועדי שרון

הודעה לציבור מ”אירועים באוירה כפרית” –
לידיעת החברים, ביום ב’ 31.7.2023, בין השעות 19:00-23:00, יערך בחדר האוכל וברחבה, אירוע פרטי.
לירון שוורץ ועדי שרון

מה קורה עם הפנסיה שלי: פגישה אישית עם יועץ פנסיוני
כפי שהבטחנו, חברים שחתמו על מסלקה פנסיונית מוזמנים להיפגש עם היועצים הפנסיוניים של נען – נציגי חברת “מבט יועצים”. בפגישה האישית תוכלו לקבל מידע ולעבור יחד על הדוח האישי, דמי ניהול, סוג החסכון הפנסיוני ועוד, וכן לקבל תמונת מצב על גובה הפנסיה לעת פרישה. מומלץ לנצל את ההזדמנות. הפגישות יתקיימו במזכירות בשני מועדים: 14.8 בין השעות 18:00-14:00, 28.8 בין השעות 18:00-14:00. ניתן לקיים פגישה בזום בתאריכים אחרים ובתיאום אישי. לתאום מוזמנים לשלוח אליי בקשה במייל: enav@naan.co.il או לטלפון 052-2232413. ענב סוקלסקי

פסולת בניין: לא בפינות הפחים
אנחנו שבים ומזכירים לכל מי שמשפץ – אסור להשליך פסולת בניין בפחים השכונתיים. במקרה של הפרת ההנחיה – יוזמן פקח של המועצה ויינתנו קנסות.

שורה להשראה:
“חומות משאירות את כולם בחוץ. גבולות מלמדים אותם היכן נמצאת דלת הכניסה”. (מארק גרובס)

כניסת חברים
דילוג לתוכן