דף מידע 3982 21.7.23

שבת שלום!

ותיקים ונענים: הזמנה למפגש ביום ראשון
מפגש להצגת תוצאות הסקר לגיל השלישי יתקיים ביום ראשון הקרוב 23.7 בבית גלילי:
9:00 ארוחת בוקר, 9:30 תחילת מפגש.
בואו לשמוע ולהיות שותפים בעיצוב הפרוגרמה לגיל השלישי בנען.

לקראת אסיפה: קליטת משפחות
קליטת משפחות מתוקף ירושה לחברות הינה התחייבות של נען כחלק בלתי נפרד משיוך הדירות שעליו החלטנו לפני 20 שנה. עם התקדמות התהליך החליטה האסיפה בשנת 2019 על העקרונות לקליטת בתי אב מתוקף ירושה, ובהמשך אישרה נוהל קליטה עדכני המותאם למציאות העכשווית וקובע את הכללים לגבי קליטת חברים ובתי אב חדשים לנען.
בין יתר הנושאים מכתיב הנוהל גם את תהליך הקבלה לחברות, הכולל ראיונות עם נציגי הקיבוץ, אבחון חברתי, אבחון כלכלי, אבחון פנסיוני, התחייבויות, תשלומים, חתימה על הסכמים ועוד.
לטובת יישום התהליך המורכב, הוקמה לפני כשנתיים ועדת קבלה שחבריה נבחרו בקלפי. חברי הוועדה התחילו עבודתם בגיבוש אופן הפעלת התהליך ומדדים לקביעת התאמה, זאת בליווי מקצועי של חברות אבחון ויועצים משפטיים.
לאחר סיום התהליך המקדים, עיינו חברי הוועדה במסמכים שהגישו המבקשים להתקבל לחברות וערכו ראיונות להתרשמות ראשונית. מועמדים שקיבלו את אישור הוועדה התקדמו לביצוע האבחונים הנדרשים ולטיפול בהסדרת נושאים נוספים.
השבוע, לאחר שנתיים של עבודה, נפגשו חברי ועדת הקבלה לביצוע השלב האחרון בתהליך – גיבוש המלצות סופיות לאסיפה על קבלה לחברות של המשפחות שהגיעו לקו הסיום.

ביום שלישי 1.8 בשעה 20:00, תתקיים אסיפה במועדון, שבה יציגו את עצמם 9 בתי אב (15 מועמדים ומועמדות) ותידון קבלתם לחברות.
המועמדים קיבלו את המלצת הוועדה וראויים להצטרף לקהילת נען כחברים מן המניין.
בשבוע הבא נפרסם לעיונכם עלון היכרות חגיגי, שתוכלו להכיר אותם קצת לפני האסיפה. בהצלחה למועמדים!

חברי ועדת קבלה: אהרון נרקיס, קלייר שילה, רמי מור, שגית גרני, עדי שיפריס, אהובה פוקס, אייל מצליח, רעיה בן אברהם ולי די-נור


מסיבת סיום אולפן: חוגגים יחד בפאב
חניכי מחזור אולפן מספר 111, שזכו להיות האחרונים החביבים במתכונת המוכרת ורבת השנים בנען, מזמינים את החברים (18+) לחגוג יחד במסיבת ריקודים בפאב.
הלילה, שישי, מ-22:00.
בואו לעשות שמח במסיבה שתירשם בספרי ההיסטוריה המקומית!


שכונת בנדס: עדכון על גידור שטח לקראת בנייה
לקראת עבודות התשתיות והכשרת השטח לבנייה יגודר וייסגר בשבוע הבא המתחם המיועד. לפני הגידור תתבצע הורדה של עצים – נעדכן מראש על מועד העבודה.
מפה של השטח פורסמה אתמול במקומי.
עדי שרון ועודד רובין

רווחה בקהילה: כאן בשבילכם
• דלת פתוחה – אם אתם זקוקים לסיוע או מזהים בסביבתכם חבר/משפחה הנמצאים בקושי וזקוקים לעזרה, מוזמנים לפנות לרותם אוקו רחמוט 054-7932496. מובטחת שמירה על דיסקרטיות. ניתן לפנות גם לעירית דרורי, עו”ס האחראית על נען מטעם המועצה, בטלפון: 052-6407250.

• הטרדות מיניות בקהילה – הממונים למניעת הטרדות מיניות בקהילה הם רונן רחמוט
052-2232485 וגת פוקס 054-5922398, מוזמנים לפנות. סודיות מוחלטת מובטחת.
ניתן לפנות לתאי”ר – מרכז סיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה והטרדה מינית – 1202 לחיוג מכל טלפון.
להורים שבינינו, מומלץ להיכנס לאתר אינטרנט מעולה – “מידע אמין על מין”, המעלה תכנים מותאמים ונגישים על מיניות בריאה.

שבת בספרייה: חזרנו!
החל משבת הקרובה, 22.7, אנחנו שבים לפתוח את הספרייה בכל שבת 12:00-10:00
מוזמנים להתרענן מהחום!

אוספים ספרים ומשחקים: תרומה למחלקות ילדים בבתי חולים
נשמח לאסוף ממכם ציוד שתרצו לתרום לטובת מטרה טובה וחשובה – ספרי ילדים, צעצועים, בובות, ומשחקים. הפריטים שתתרמו מהבית יימסרו במחלקות הילדים בבית החולים הדסה הר הצופים. תרומה שתשמח את הילדים המאושפזים ואת הוריהם, ועל הדרך תתמוך במיחזור ובסביבה.
למסירת ציוד במצב תקין וטוב בלבד אנא צרו איתי קשר052-6121453 . תודה מראש!
ליאור סול


מכתב תודה: על קבלת פנים מאירה

לאנשי קיבוץ נען,
ברצוני להביע את הערכתי הרבה לקבוצת אנשים מיוחדת בקיבוץ נען, שכבר תקופה ארוכה עוזרים לנו לייצר חוויות ביקור עבור אנשים עם צרכים מיוחדים.
כחלק מתוכניות הפנאי במעון “נווה אדיר”, מעון לבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, אנו מחפשים להעשיר את חיי הדיירים בחוויות חיוביות גם מחוץ לתחום המעון. כך גילינו את פינות החמד המקסימות בנען והתחלנו להוציא בקבוצות קטנות, טיולים לקיבוץ.
בטיולים אלו התוודענו אל אנשים מקסימים שקיבלו אותנו בידיים פתוחות ובלב רחב.
אני מבקשת להודות לעידו רוניס מהאורווה שהסכים לביקור שלנו וגילה כלפינו יחס מקרב ונעים, ולאחותו שי שדאגה להביא אלינו סוס לבן זקן ושקט, שאנשינו יוכלו ללטפו ולהאכילו.
ישי שגיא וזהר ברעם מארחים אותנו בפינת החי. זכינו להדרכה מישי, וזהר המארח ומלווה אותנו בביקורינו האחרונים לא חוסך מאמצים להעשיר ולהנעים את החוויה.
יצרנו מסורת, ואת הביקור בנען אנחנו מסיימים בקפה אורלי, עם עוגה וקפה והמון רצון טוב וקבלה.
תודה שלקחתם חלק במאמץ לשלב אנשים עם מוגבלויות בחברה – נושא שהוא בדמנו ויש לו חשיבות לאין שיעור. תודה על קבלת הפנים האדיבה והמאירה!
נשמח להמשך שיתוף הפעולה עמכם.
בתודה ובברכה,
דבורה סופר – מנהלת מעון “נווה אדיר”

כניסת חברים
דילוג לתוכן