דף מידע 3958 3.2.23

שבת שלום

קולולולו מזל טוב!
לאלה ועידו רוניס, לאתי, לעמי ולכל המשפחה,
להולדת הבת והנכדה – מאיה

ט”ו בשבט הגיע והגשם גם: נאלצים לבטל אירועים

עקב מזג האוויר הגשום הצפוי מחר לא נוכל לצערנו לקיים את הפעילויות החגיגיות שתוכננו במרחבי הבוסתן. אבל עובדים על פיצויים לימים יבשים בהמשך. נעדכן כמובן ברגע שדברים יהיו סגורים. שיהיה חג שמח.
תרבות נען וצוות ט”ו בשבט


חלקת מרפאה מזרח: הסדרת מקרקעין

לפני מספר שנים רכש הקיבוץ מחברת “יכין חקל” את חלקה במושעא עם קק”ל – 38 אחוזים, בקרקע של כ-25 דונם בייעוד למגורים, בשכונת מרפאה מזרח. מכיוון שהקרקע נשארה חלק ממושעא לא ניתן היה לקדם עליה פרויקט בניה למגורים וגם לא ניתן לבצע שיוך דירות לחברים הגרים בה.
מאז נעשו ניסיונות לחילופי שטחים עם רמ”י ואף לפירוק חד צדדי של השותפות בחלקה. ניסיונות אלה לא צלחו והמצב נשאר כפי שהוא, מה שהקשה על החברים המתגוררים שם לבנות והגביל את יכולת הקיבוץ לקדם תוכניות בינוי לצורך קליטת חברים חדשים.

לאחרונה הושג לשמחתנו פתרון לבעיה זו, בהסכמה עם רמ”י.
בעקבות זאת נחתמו בשבוע שעבר ההסכמים ושטרות המכר בין נען לרמ”י, והקיבוץ פועל כעת להשלמת המתווה – רישום בטאבו והכנסת הקרקע להסכם משבצת הקיבוץ.
מכיוון שמדובר בתהליך הצפוי להימשך כשנה, וברצוננו לקדם את חתימת הסכמי השיוך עבור החברים המתגוררים במשבצת קרקע זו – אנו נדרשים לערוך נספח ייעודי שיצורף להסכמים.
בתקופה הקרובה נערוך יום חתימות על הסכמי שיוך, אליו יוזמנו דיירי שכונת המרפאה וכן חברים נוספים שטרם חתמו על שיוך דירתם. חשוב להבין שבהמשך צפוי מס השבח לעלות ולכן אנו ממליצים בחום להסדיר בהזדמנות זו את חתימת ההסכמים האישיים.
עודד רובין – מנהלת השיוך והדיור


חשיפה ראשונה: בעקבות אוסף הסלילים של גדעון אוקו

במשך כעשרים שנה צילם וערך גדעון אוקו ז”ל עשרות סרטים, ובהם קטעי תיעוד יקרי ערך מההיסטוריה של נען והתנועה הקיבוצית.
רוב הסרטים נשמרו עד היום בסלילים ונגטיבים – חומרים שמתכלים עם הזמן ואינם נגישים לצפייה באמצעי המדיה הנפוצים כיום.
בשנתיים האחרונות החל ארכיון הסרטים הישראלי לבצע דיגיטציה לסלילים ולנגטיבים הרבים. זהו מפעל שימור חשוב לחומרים, שאחרת היו מתכלים עם הזמן.
ביום שבת 11.2 נקיים במועדון אירוע מיוחד – “צילום והרכבה” – ובו נחשוף לראשונה בפורמט דיגיטלי חדש ואיכותי את אוסף הסרטים שצילם וערך גדעון אוקו.
באירוע, שיתקיים במעמד המשפחה, ישתתפו גם בני ובנות המצווה של נען (כיתת שחר).
10:30 מתכנסים, 11:00 מתחילים. אל תפספסו!
צוות הארכיון, תרבות והגיל השלישי


שיבה טובה זה כאן: מפגש לגיל השלישי

במסגרת תהליך גיבוש הפרוגרמה לגיל השלישי בנען, מזמינים למפגש עם יעל רז לחיאני – הממונה על הגיל השלישי בתנועה הקיבוצית. יעל תספר על מודל שיבה טובה שפותח אצלם, תשתף איך עובדים בקיבוצים אחרים ועוד.
יום ראשון 5.2 במועדון, 9:20 ארוחת בוקר קלילה, 10:00 מתחילים.
מחכים לכם, צוות הפרוגרמה


מוזיקה על הבוקר: חוג הנוער מזמין

ביום שני 6.2, בשעה 10:00 ניפגש במועדון עם המרצה ירון קדישאי, שידבר על מוזיקת ואלסים.


בילינג: מוזמנים לפנות בענייני חשבונות

דלית לבינגר החלה את תפקידה בטיפול בחשבונות חשמל, מים וגז. ניתן לפנות אליה טלפונית 052-5082278 בימים א’, ב’, ג’, ה’ בין השעות 14:00-10:00.
הודעות ניתן לשלוח בכל עת לטלפון או למייל: billing@naan.co.il


גם בגשם ובסערה: שבת בבוקר בספרייה

מחקרים מוכיחים ששבת טובה מתחילה בספרייה. 10:00 עד 12:00 מוזמנים להתחמם עם ספרים ומשחקים. ותודה ליעל אולמן שתפתח מחר ותחכה לכם.


כמה ירד: מד הגשם של אוסקר

סיכום שבועי עד היום בשעה 6:00
גשמי השבוע: 117 מ”מ
החודש (פברואר): 30 מ”מ
העונה: 382 מ”מ

כניסת חברים
דילוג לתוכן