דף מידע 3953 30.12.22

קולולולו מזל טוב!
למעיין וגלעד זהבי, לדפנה ורפי ולכל המשפחה
להולדת הבת והנכדה – נועה

 

הפאב פותח שנה: הלילה מסיבה
אזרחים יקרים!
הערב בתק”מ 11 חוגגים בכל הכוח את קבלת השנה האזרחית החדשה
עם מבצעים שווים ואנשים יפים. מתחילים ב-22:00

 

ועדת ישוב: סיכום פעילות לשנת 2022
בשנת 2022 פעלו ועדת ישוב ושלוחותיה (ועדת שימור וועדת המרחב הציבורי) לקידום מספר פרויקטים לרווחת החברים, לשמירה על ביטחונם ולשיפור נראות הישוב:
– השלמת מדרכה היקפית משער חלופ עד שכונת כדורגל.
– סגירה היברידית של מרכז המשק לתנועת רכבים בשעות שבהן ישנה תנועה ערה של הולכי רגל, תוך התחשבות בכלל צרכי הקהילה ככל הניתן.
– שדרוג עמדת הפחים בשכונת הדר – הותקן פח מוטמן שהחליף את הפחים הירוקים.
– הרחבת שעות פתיחת שער צפון.
– הוספת פסי האטה בעיקר באזורי השכונות.
– הכשרת מגרש חניה נוסף ליד בית גלילי לטובת הפחתת עומס בחנייה הקיימת.
– שילוט לבית העלמין.
– מעורבות בתוכניות הפיתוח של השכונות החדשות בשותפות עם מנהלת הבנייה.

בנוסף נעשו מספר פרויקטים קטנים ברחבי המשק.
בימים אלו אנו עמלים על סיום הכנת תוכנית רב-שנתית שמתוכה ייגזרו תוכניות לשנה הקרובה. בינתיים נעדכן כי במהלך 2023 מתוכנן המשך המדרכה ההיקפית, הסדרת חניית בית גלילי – מדרכות ומעברי חציה, וכן הסדרה של אזור מקלט עננים.
כל התוכניות יוצגו בחדר האכילה וניתן יהיה להעביר התייחסויות לוועדה.
בברכת שנה ברוכה בעשייה. חברי ועדת ישוב ושלוחותיה

 

מהביטחון: מדבקות זיהוי חדשות לרכבים
כדי שצוות השמירה שלנו יוכל לזהות אתכם ביתר יעילות ומהירות כשאתם נכנסים לקיבוץ בלילה, הוצאנו מדבקות נען לשמשת הרכב. מוזמנים לבקש מהשומר כשאתם חולפים בשער.
ובהזדמנות זו נבקש עוד קצת סבלנות. אנחנו מבינים שאתם גרים בנען אבל נען גדלה ולא תמיד אנחנו מכירים את כולם. לכן נאלצים מדי פעם לשאול שאלות. זה רק מכוונות טובות.
קבלו בהבנה ותנו חיוך. תודה ושנה מעולה. צוות ביטחון נען

 

דרושים בשלנים מפנקים: האולפן חוגג בארוחת שישי משותפת
מחזור 110 של האולפן יחגוג בשישי 13.1 ארוחה משותפת ראשונה לשנת 2023.
נשמח מאוד לקבל מטעמים מעשה ידיכם – בשרים, תוספות, סלטים, קינוחים – מה שבא לכם להכין ולפנק 20 חניכים חמודים (שבפברואר כבר מסיימים ועוזבים אותנו להמשך דרכם).
המון תודות, מתרגשים לשמוע ממכם.
סמדר משריקי 052-2232390 ומיכל מאירי שגב 054-6741121

 

לזכרם: דפי הזיכרון עלו לאתר
נרגשים לבשר כי לאחר עבודה ממושכת – דפי הזיכרון עלו סוף-סוף לאתר נען החדש ולאפליקציית מקומי, והם זמינים כעת מכל מחשב, טבלט או טלפון נייד.
למשתמשי “מקומי” יש להיכנס ללשונית “קהילה” ולאחר מכן ללחוץ על הכפתור “לזכרם”. למשתמשים בדפדפן אינטרנט רגיל – יש להקליד בגוגל את המילה “נען”, להיכנס לאתר האינטרנט של קיבוץ נען וללחוץ על כפתור “לזכרם” שבעמוד הבית.
שימו לב: אין צורך להיות מחובר ל”מקומי” כדי להיכנס לדפי הזיכרון, כל אחד מכל מקום בעולם יכול לגשת לדפים דרך האינטרנט (פשוט להקליד נען בגוגל).
אם מצאתם טעות או אם ברצונכם להוסיף או לשנות פרט מסוים בדף הזיכרון של יקיריכם, מוזמנים מאוד לפנות אליי בדוא”ל: archion.naan@gmail.com או בטלפון: 052-2232524.
מיה קסטרו

 

ציף-ציף, שריק-שרק: בונים תיבת קינון
ממש בקרוב מתחילה עונת הקינון, ולכבוד המאורע נקיים סביב ט”ו בשבט שבוע של פעילויות בנושא ציפורים וטבע מקומי. הפעילויות יהיו פתוחות לכולם, ללא צורך בהרשמה מראש, למעט פעילות אחת – סדנה לכל המשפחה לבניית תיבות קינון שתתקיים ביום שבת, 28.1.
מספר המקומות בסדנה מוגבל וההשתתפות בהרשמה מראש. קישור להרשמה נשלח במערכת מקומי ובפיhסבוק. מוזמנים להירשם, אל תפספסו.
לפרטים נוספים ובשאלות על הסדנה אפשר לפנות לאייל מצליח 050-9105656.

 

בריאות: תזכורות בסופה של שנה
החזרים על טיפול רגשי – זה הזמן להשלים את הגשת הקבלות להשתתפות כספית עבור טיפולים רגשיים לשנה זאת (ניתן לקבל החזר בסך 90 ₪ למפגש, עד 9 מפגשים בשנה לחבר, אצל מטפלים מוסמכים: פסיכולוגים, עו”ס קליניים, מטפלים בעלי תואר שני ומעלה בתחום הטיפול).
ניתן להגיש קבלות עבור שנת 2022 עד 5.1.2023 לכל המאוחר (לצערנו, לא נוכל לקבל קבלות להחזרים כספיים לשנה זו לאחר מכן). את הקבלות יש לשים בתא הרווחה במזכירות או בתא הקבוע מחוץ למשרד הרווחה בקיבוץ.

החזרים על תביעות של כללית מושלם – חברים שהבילינג שלהם עובר דרך נען, אינם נדרשים להביא להנה”ח אישור לזיכוי בגין תביעות כללית מושלם. קופת החולים מעבירה לנו עדכון חודשי והחבר מזוכה אוטומטית בתקציבו. לבירורים ספציפיים ניתן לפנות ליעל מזכירת האשכול.

ממרפאת השיניים – ביטולי תורים ברגע האחרון או אי הגעה לתור שנקבע, יוצרים מצב שבו זמן שהות הרופא/שיננית במרפאה אינו מנוצל בצורה מיטבית וגורר בזבוז משאבי ניהול וכסף.
לתשומת ליבכם, סכום התשלום שיגבה במקרים של ביטול תור בטווח של פחות מ-24 שעות או אי הגעה לתור יעודכן החל מינואר ויעמוד על 100 ₪.
נוהל רפואת השיניים פורסם שוב לעיון ולרענון במערכת מקומי.
בברכת בריאות טובה ותקווה לשיתוף פעולה, צוות מרפאת השיניים ואשכול הבריאות

 

ביטוח רפואי פרטי: מפגש זום נוסף
משקי טנא מזמינים למפגש הסברה נוסף בנושא פוליסה קולקטיבית למחלות הסרטן ואבחון מהיר. המפגש יתקיים בזום, ביום שני, 2.1 בשעה 20:30.
יתרונות הפוליסה: הצטרפות ללא הצהרת בריאות וללא חיתום (כל אחד יכול להצטרף); פיצוי בעת מחלת הסרט; אבחון מהיר לכל מחלה. ניתן להצטרף לביטוח עד גיל 67.
מדובר בביטוח פרטי שהחבר יוכל לרכוש אם יהיו מינימום נרשמים. הביטוח מעניק פיצויים שאינם ניתנים במסגרת ביטוח הבריאות שחברי נען מבוטחים בו. מוזמנים להצטרף ולשמוע.

 

אחזקת דירות אגודה: גבי קוטלי יצאה לחופשה עד סוף פברואר. בתקופת העדרה, בכל הנוגע לטיפול בדירות אגודה (מעבר) – יש לפנות לביאטריס גנזיה 08-9442842.

 

דף מידע 3953 30.12.22
כניסת חברים
דילוג לתוכן