חדשות ומבזקים

מכרז לתפקיד מנהל/ת משאבי אנוש בנען

מהות התפקיד: ניהול ואחריות כוללת על תחום משאבי-האנוש בקיבוץ ובתאגידיו.
תיאור התפקיד:
• אחריות ליישום ותפעול החלטות נען בכל תחומי משאבי אנוש ושכר בקהילה ובעסקים.
• גיבוש מדיניות משאבי אנוש בנען, בנית תכנית עבודה (כנגזרת מתכנית צוות הניהול) וניהול תקציב שנתי.
• ניהול צוות העובדים במשאבי אנוש, כ- 3 עובדים
• יזום מעורבות ותמיכה בתהליכים ארגוניים בתחום משאבי אנוש בצוות הניהול ובצוותים המקצועיים.
• ניהול ואחריות מקצועית של תחומי העסקה לרבות: הסכמים, שכר ותמורות עבודה, קליטה וסיומי עבודה של ענפי המשק ותאגידיו בהתאם למדיניות נען וחוקי המדינה.
• מתן שירות ותמיכה למנהלי המגזרים והענפים בניהול, גיוס, פיתוח עובדים, תהליכי הערכת עובדים ומשוב, הגדרות תפקידים, הדרכה, רווחה ותהליכי שינוי בענפים.
• צוות מינוי ומכרזים –ליווי מקצועי של צוות מינוי ומכרזים בנען, סיוע מקצועי וארגוני ליו"ר הצוות בניהול תהליכי המיון, הראיונות, הקשר עם המועמדים ועוד.
• הובלת צוות מש"א מורחב – כינוסו לפי הצורך, הכנת סדר יום, חומר רקע, פרוטוקול וכד'
• סיוע לחברים בנושאי תעסוקה וקריירה עפ"י החלטות נען.

כישורים נדרשים:
• הכשרה ו/או השכלה בתחומי משאבי אנוש, מדעי התנהגות.
• ניסיון בניהול משאבי אנוש.
• ניסיון והכרות המגזר הקיבוצי – יתרון
• תודעת שרות גבוהה
• תקשורת ויחסי אנוש מעולים.
• ראיה מערכתית, יכולת תכלול וניהול אנשים ותהליכים.
• יכולת הקשבה ואמפטיה לצרכי הפרט.
• אמינות ודיסקרטיות.
• יכולת עבודה בצוות.
• נכונות לשעות עבודה גמישות (גם בשעות הערב)

היקף המשרה: 80% – 100%

כפיפות: יו"ר קיבוץ נען

צוותים וועדות: ישיבות צוות ניהול (משקיף), צוות תק"ב, צוות מש"א מורחב (יו"ר), צוות מינוי ומכרזים, צוות פנסיה.

נוכחות בצוותים עפ"י נושא: הנהלת קהילה והנהלה כלכלית
זמינות: מידית

אורך קדנציה: 4 שנים

בחירה: אסיפה וקלפי

הגשת מועמדות:
יש להגיש קורות חיים בכתב לתיבת המכרזים במשרד מש"א או במייל michraz@naan.org.il עד לתאריך 30.11.2017 . .

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל: דורית שגב שכטר – מרכזת המכרז

פורסם בתאריך: 9.11.2017