צוות מינוי ומכרזים

מכרז לחברי צוות בוועדת מינוי ומכרזים

1. הגדרת התפקיד

איתור, בחינת התאמה ומינוי בעלי תפקידים ומנהלי ענפים, בהתאם לתוכנית המכרזים השנתית ועל פי הנחיות תקנון נען בחוברת "אורחות החיים" – פרק 7: נוהל מינויים.

2. דרישות התפקיד

השתתפות פעילה בתהליכי איתור ומיון מועמדים למגוון תפקידים. נוכחות בישיבות צוות. קיום פגישות עם מועמדים פוטנציאלים. ביצוע ראיונות, איסוף מידע, גיבוש דעה והחלטה לגבי מידת התאמת המועמדים למשרות המוצעות. בעת הצורך, תיאור הליך מכרז ו/או הצגת טיעון בפני אסיפת הקיבוץ.

3. כישורים נדרשים
• השכלה אקדמאית בכלל ובתחומי התנהגות ארגונית ומשאבי אנוש בפרט – יתרון
• ניסיון ניהולי – יתרון
• ידע באיתור וגיוס מועמדים – יתרון
• אמינות ודיסקרטיות
• גמישות מחשבתית, מעוף ויצירתיות
• יכולת אבחנה, ובחינה מעמיקה של מידע
• יכולת אינטראקציה בינאישית גבוהה (אינטליגנציה רגשית מפותחת)
• אסרטיביות
• יכולת קבלת החלטות
• זמינות ופניות למילוי התפקיד
• מחויבות והתמדה לאורך זמן

4. אורך הכהונה: 4 שנים

5. כפיפות: אסיפה

6. בחירה: באמצעות קלפי נען

7. מועד פרסום המכרז: 8.2.2018

8. מועד אחרון להגשת מועמדות: 3.3.2018

9. הגשת מועמדות: קורות חיים יש לשלוח במייל לכתובת michraz@naan.org.il או להניח בתיבת המכרזים במשרדי מש"א.

10. מרכזת המכרז: דורית שגב שכטר, יו"ר צוות מינוי ומכרזים 052-2317980