צוות מינוי ומכרזים

מכרז לבחירת יו"ר + 5 חברים לוועדת מינוי ומכרזים

הגדרת התפקיד:
איתור, המלצה ו/או מינוי בעלי תפקידים ומנהלי ענפים בנען, עפ"י תהליך המכרז ובהתאם להחלטות נען (פרק 7 בחוברת "אורחות חיים")
דרישות התפקיד:
השתתפות פעילה בתהליך איתור מועמדים מתאימים לתפקידים, לפי תוכנית המכרזים השנתית: פגישות עם מועמדים, ראיונות, איסוף מידע לרבות באמצעות גופים חיצוניים, גיבוש דעה והחלטה  לגבי מידת התאמתם של המועמדים  לתפקידים המוצעים, ומתן תשובות סופיות למועמדים.

כישורים נדרשים:

  • השכלה אקדמאית בכלל ובתחום משאבי אנוש בפרט – יתרון
  • ניסיון בגיוס מועמדים – יתרון
  • אמינות ודיסקרטיות
  • יכולת הקשבה.
  • חשיבה עצמאית,  יצירתית  ואובייקטיבית
  • יכולת בחינה מעמיקה של מידע
  • יכולת קבלת החלטות
  • זמינות ופניות למילוי התפקיד
  • מחויבות והתמדה לאורך זמן.

אורך כהונה: 4 שנים.

כפיפות: אסיפת חברים

הגשת מועמדות:
יש להגיש קורות חיים  בכתב לתיבת הדואר האלקטרוני בכתובת: michraz@naan.org.il  או לתיבת המכרזים במשרדי משאבי אנוש – עד ה-31.3.2016
לפרטים נוספים ניתן לפנות ל: שושי סהר– 052-552505030 או ליפעת, מנהלת מש"א 054-4997938