צוות מינוי ומכרזים

דרוש מנהל/ת לבית הדרים

דרישות התפקיד:

  • ניהול הבית ואחריות למתן מענה רפואי, תעסוקתי, טיפולי וחברתי מותאם לדיירי הבית וצרכיהם
  • אחריות אדמניסטרטיבית של הבית
  • ניהול הממשקים בין הבית אל מערך הסיעוד לרבות בבית החבר, בתיאום עם מנהלת האשכול.
  • ניהול צוות העובדים – קליטת עובדים ,אחריות לרווחתם ותנאי העסקתם ,סידור עבודה, דיווח נוכחות, סידור הסעות ועוד.
  • אחריות על קליטת דיירים חדשים, קשר עם משפחות הדיירים וגורמים בקהילה
  • התקשרות ויוזמה לפעילות מתנדבים וגורמים שונים בבית הדרים.
  • אחריות לגיבוש והטמעת נהלים וחוזים יחד עם מנהל/ת הסיעוד
  • אחריות לקיום חגים, אירועים, ופעילויות שונות בבית
  • אחריות לקיום הדרכות מקצועיות לצוות, לרבות אחות הבית וקשר מול המרפאה והגורמים הרפואיים.
  • עמידה בתכנית התקציבית .

כישורים נדרשים:

  • ראיה מערכתית וארגונית
  • יכולת הובלת צוות עובדים
  • יחסי אנוש מצוינים, רגישות וחמלה
  • חריצות והתמדה
  • סדר וארגון
  • נכונות לעבודה בשעות גמישות

כפיפות: מנהלת אשכול סיעוד בריאות ורווחה
היקף:  כ-70%
זמינות לתפקיד ותחילת עבודה: מיידית.
יש להגיש מועמדות בצירוף קו"ח לקרן אנוך מנהלת מש"א במייל: keren@naan.co.il למידע ופרטים ניתן לפנות לרקפת בנדה מנהלת אשכול בריאות סיעוד ורווחה .